Намерихте ли това, което търсихте? Моля попитайте тук.


Дата и час: 20 Ное 2018 07:28

Часовете са според зоната UTC + 2 часа



Започваме на 15 Септември. До скоро!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Автор Съобщение
Непрочетено мнениеПубликувано на: 03 Юли 2018 23:58 
Offline
ентусиаст
ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2016 08:01
Мнения: 92
Местоположение: София
Пол: мъж
Казуса е следния. Преди по-малко от две години купих от Аквариум Бг Младост осветление Zerlight ZA2430.
Днес установих че единия ред диоди не свети. През цялото време знаех че пазя кашона в мазето. Така правя с всичката техника вкъщи и вътре в кашона слагам гаранцията. Слязох долу и се оказа че в кашона няма гаранционна карта. 99% съм сигурен че ако ми бяха дали гаранционна карта, щях да я пазя вътре. Касов бон също нямам. Имам обаче профил в системата им, и ползвам отстъпка. Следователно може да се види какво и кога съм пазарувал от тях.
Според вас ще приемат ли рекламацията?
Някой да е имал подобна случка ?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Юли 2018 00:41 
Offline
ветеран
ветеран
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2014 18:43
Мнения: 3837
Пол: мъж
Написани статии: 3
Любими стилове: Iwagumi
И при мен с Ланчиите нямаше гаранционна карта.На Asito пък май са му дали....не знам шантава работа,ама едва ли ще откажат обслужване.Все пак в профила се вижда кога са закупени.
Обади им се най-добре утре и ги питай.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 04 Юли 2018 07:41 
Offline
ентусиаст
ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2016 08:01
Мнения: 92
Местоположение: София
Пол: мъж
razr88 написа:
И при мен с Ланчиите нямаше гаранционна карта.На Asito пък май са му дали....не знам шантава работа,ама едва ли ще откажат обслужване.Все пак в профила се вижда кога са закупени.
Обади им се най-добре утре и ги питай.
Направо ще отида днес. Добре е че има още хора без гаранции...


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 12:15 
Offline
ентусиаст
ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2016 08:01
Мнения: 92
Местоположение: София
Пол: мъж
Развитието до момента.
Вчера се обадих на телефона от сайта на aquarium.bg и много любезна дама успя да намери в профила ми историята на покупките, кога съм закупил въпросната лампа. Продиктува ми номера на стоковата разписка и датата - 15.07.2016г. Каза ми да отида и да предам лампата в магазина от който съм я купил - в кв Младост.
Там персонала ме очакваше, предадох я и подписах протокол с копие за мен, в който е отбелязано че е в гаранция. Казаха, че ще я придвижат към сервиза им, от където ще ми се обадят за да ме информират за това дали ще се ремонтира или замени с нова.

Днес 5.07 получавам обаждане от магазина, човека ми казва : "От сервиза са установили, че не могат да ремонтират лампата тук. Но и гаранцията е само една година."
Това че не може да се ремонтира, не ме учуди, но за гаранцията, казах че не съм съгласен. Законовата гаранция на всяка стока закупена в България е 2 години. На тези мои възражения той отговори че лампата била работила в екстремни условия и за това гаранцията била 1 година.
Аз отново не се съгласих, защото лампата е предназначена да работи над аквариум. Моята лампа е работила само по този начин, нещо повече - между аквариума и нея има стъклен капак. Никога не е мокрена, потапяна, няма влага, прах или конденз вътре. Като доказателство за това имам снимки на състоянието в което съм я предал, направени в момента на предаването в магазина. Състоянието й е неотличимо от ново.
При тези мои възражения, човека заяви че ще говори пак със сервиза и че ще ми звънне, на което аз предложих да даде телефона ми на техниците в сервиза за да избегнем препредаване, и да можем да продължим комуникацията.

Като цяло съм със смесени чувства. Вчера бях приятно изненадан от отзивчивостта и отношението на персонала. Определно на европейско ниво.
След днешния разговор обаче, започвам да се изнервям, защото съм направил не малък оборот на магазина през годините, а сякаш се опитват да ме пуснат по "тъча" и ако мине номера....

Ще пиша когато има някакво развитие.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 13:02 
Offline
ветеран
ветеран
Аватар

Регистриран на: 27 Яну 2017 10:30
Мнения: 740
Местоположение: Plovdiv
Пол: мъж
Общ обем литри на аквариумите ми: 240
Баш по тъча се опитват. Има време де, надявам се такава голяма верига магазини да не се излагат така. И то с жалки причини. Ама каквото такова, да не забравим къде живеем. Данно се получават нещата за теб.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 13:52 
Offline
ветеран
ветеран
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2014 18:43
Мнения: 3837
Пол: мъж
Написани статии: 3
Любими стилове: Iwagumi
И този въпрос за срока на гаранцията обсъждахме с asito.Даже щях да им се обаждам да ги питам,но така си остана.Сега обаче като се замисля,взех да навързвам нещата.

Zetlight нямат представителство/сервиз в България,което е логично.И тъй като са китайска марка,законите им се различават от нашите.Както пише и на кутията,дават една година международна гаранция.Aquarium.bg,като вносител се задължават,според ЕС законодателство да добавят още една от тях.Проблема обаче е,че според мен те използват сервизните услуги на марките,които внасят(въпреки че твърдят че имат оторизиран сервиз).За марки като Eheim,JBL,Dennerle и пр.,на които гаранционния срок съвпада с нашия не е проблем,но за други като Зетлайт е проблем,тъй като поемат отговорност за до 1 година от датата на покупка.За оставащия период обслужването пада върху Aquarium.bg и се получава ''весело''.Под ''весело'' имам предвид въртене,сукане и разтягане на локуми,с цел избягване на гаранционно обслужване.
Това са просто мои разсъждения,възможно е да греша.

Интересно ми е какво ще е решението им,но при всички случаи,ти си в пълното си право.Дали ще го поправят или заменят с ново си е тяхна работа,но аргумента за работа в екстремни условия е направо смешен.
Търси си правата докрай!


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 14:31 
Offline
ентусиаст
ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2016 08:01
Мнения: 92
Местоположение: София
Пол: мъж
Търговска гаранция е гаранцията която производителя предоставя.
Законова гаранция е гаранцията която клиента получава при покупка на стока и е минимум 2 години в ЕС. В България е 2 години. Търговската гаранция може да допълни Законовата, но не може да я отмени.
В конкретния случай, за мен като клиент на АквариумБГ няма никакво значение Zetlight каква гаранция дава за продуктите си. Дали е 2, 6 или 12м. Това е въпрос, който касае ритейлър и производител. Аз съм клиент закупил стока в рамките на ЕС и по закон ми се полага 2г. гранция, която продавача опериращ на територията на ЕС трябва да ми осигури.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 15:37 
Offline
ентусиаст
ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2016 08:01
Мнения: 92
Местоположение: София
Пол: мъж
Понеже не мога да едитвам предишния си пост :

Обадиха ми се преди малко, казаха че търсят решение на проблема ми, като обсъдихме няколко варианта. Много добро отношение и желание за съдействие от тяхна страна.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 19:26 
Offline
ветеран
ветеран
Аватар

Регистриран на: 19 Окт 2014 21:30
Мнения: 5077
Местоположение: Хановер,Германия
Пол: мъж
Общ обем литри на аквариумите ми: 300
Дано да реагират адекватно.Краино време е и в БГ да се появят сериозни фирми.

_________________
"Nicki aquafunnel"


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 05 Юли 2018 20:00 
Offline
ветеран
ветеран
Аватар

Регистриран на: 20 Юли 2013 22:09
Мнения: 399
Местоположение: Варна
Пол: мъж
Общ обем литри на аквариумите ми: 300
Следя с интерес,че съм пълен със зетлайтове :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 22 Юли 2018 08:32 
Offline
ветеран
ветеран
Аватар

Регистриран на: 04 Дек 2014 18:43
Мнения: 3837
Пол: мъж
Написани статии: 3
Любими стилове: Iwagumi
Колега,има ли развитие по случая?


Върнете се в началото
 Профил  
 
Непрочетено мнениеПубликувано на: 12 Ное 2018 18:59 
Offline
ентусиаст
ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 03 Дек 2017 19:02
Мнения: 91
Местоположение: София
Пол: мъж
Общ обем литри на аквариумите ми: 240
Най вероятно са му сменили осветлението. При мен някои от диодите започнаха да светят доста слабо. Осветлението е "EHEIM ClassicLED Daylight 1140 мм " Изчаках докато направят запитване до EHEIM, и след две седмици ми се обадиха че е дошло новото осветление. Свалих старото от аквариума, занесох го в магазина в Младост и ми го смениха.
Много коректни и любезни хора. victory: victory: victory:
Прикачени файлове:
2.jpg
2.jpg [ 100.14 KiB | Прегледано 91 пъти ]


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Регистрирани потребители: Ahrefs, Amev, Bing, Google, Google Adsense, hpopov, Коце


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на: